رقابت کارکنان نیروهای مسلح در سه رشته حفظ و مفاهیم/ کیفیت مطلوب مسابقات در نخست مسابقات
نوشته شده توسط : علیرضا


در روز نخست سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی صورت گرفت؛

رقابت کارکنان نیروهای مسلح در سه رشته حفظ و مفاهیم/ کیفیت مطلوب مسابقات در نخست مسابقات

 

شرکت‌کنندگان در سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح در روز نخست این مسابقات در سه رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 5 جزء و مفاهیم به رقابت پرداختند.
به گزارش روابط عمومی ارتش جمهوری اسلامی ایران، سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در 10 رشته در حال برگزاری است که در روز نخست، این مسابقات شرکت‌‌کنندگان در رشته حفظ کل، حفظ 20 جزء و حفظ 5 جزء برابر برنامه‌ریزی‌های انجام شده به رقابت پرداختند. همچنین متسابقین رشته مفاهیم نیز عصر دیروز در مسابقه کتبی شرکت کردند.
امروز دوشنبه (19 تیرماه) و در روز دوم سی و یکمین دوره مسابقات قرآنی نیروهای مسلح در نوبت صبح منتخبان حفظ 10 جزء و 15 باهم به رقابت می‌پردازند و با پایان کار مسابقات در بخش حفظ قرآن کریم، در نوبت عصر منتخبین رشته اذان با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
بر اساس برنامه قرار است فردا سه شنبه در روز سوم مسابقات، شرکت‌کنندگان در رشته قرائت تحقیق و ترتیل با هم به رقابت بپردازند.
لازم به ذکر است برابر اعلام اعضای هیأت محترم داوران، مسابقات روز گذشته از کیفیت مطلوبی برخوردار بود. ضمن اینکه روند مسابقات طبق زمانبندی تعیین شده در حال اجراست.
این دوره از مسابقات با حضور 240 نفر از منتخبین قرآنی نیروهای مسلح به میزبانی سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در حال برگزاری است.
 





:: برچسب‌ها: آسمان آبی ,
:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 20 / 4 / 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: